fredag

Tankar på annat

På lördagen julhandlar jag och hämtar upp alla barnen. Vi roar oss i centrum och tänker bara glada tankar. Är nästan svimfärdig efter en dag i centrum. Lägger mig och sover, tröttheten efter eden här jobbiga veckan sätter sina spår. Vi ska ha våra bebisar så är det bara.

Barnen pratar mycket om bebisarna när vi är hemma, de ställer frågor som jag försöker besvara så gott jag kan. Tänk om man hade alla svaren vad bra det skulle vara då.

Jag sover oroligt och drömmer hemska drömmar om bebisarna. Peter och jag pratar mycket om bebisarna. Varför kunde det inte bara varit en bebis från början då hade vi sluppit allt detta det hade bara fått vara normalt.

Börjar komma in i ett läge där jag tänker bort den lilla och bara tänker på den stora och att det bara är den som kommer födas levande. Peter är ännu mer positiv som vanligt vi ska ha båda två det är så det ska va säger han. Allt ska göras för att båda två skall klara sig.

Inga kommentarer: