fredag

Dag 4 på DS

Tillbaka igen, inte helt utsövd för jag var så glad att få sova hemma bredvid Peter att jag knappt kunde sova. Lillan dundrade på ganska ordentligt i magen i morse så hon kanske börjar hämta krafter nu. Maten hemma var kanske inte så bra (varmamackor) så min mage är helt ur form. Har en hel del sammandragningar är jag går men det är inte så konstigt med den här tyngden. Det är jobbigt att gå längre sträckor nu och jag växer fort.

Idag är det snökaos ute så jag får jag inte åka hem kan jag ju titta ut på ambulanserna som ska till akuten med folk som inte kan köra ordentligt.

Fick återigen dagpermission av läkaren. Idag var han lite mer öppen än igår. En riktig skämtare. Sa själv att jag kommer tillbaka och sover över natten eftersom det skulle bli snöstorm. Egentligen skulle jag ha stannat hemma i sängen och vilat hela dagen men jag kände mig så otroligt deppig att jag hellre åkte med Peter och lämnade bud. Satt nog mest och sov i bilen.

Känner jag får panik snart. Är så rädd att bebisarna inte ska klara sig. Orkar inte förlora dem. Låt mig få ha dem i magen en månad till det skulle vara underbart.

Inga kommentarer: